כולנו יודעים לומר שאם יש משהו משמח, זה הרגע שבו אנחנו מבינים שממש עוד כמה חודשים המשפחה תתרחב. להביא ילד לעולם זו התרגשות מאוד גדולה ולכן טבעי שגם אתם, כמו כל זוג הורים אחרים, תרצו לעשות הכול כדי לדאוג לילד שלכם וכדי לתת לו את הטוב ביותר. עם זאת, האם באמת תצליחו להתעלם מהעול הכלכלי? כל מי שיש לו ילד יוכל לספר לכם שההוצאות הכלכליות לילד ראשון גבוהות מאוד. אומנם זה נכון שחלק קשור לכך שאנחנו שמחים בעובדה שזה הילד הראשון ונכונים להוציא יותר בקלות כספים על מוצרים שונים, אך מעבר לכך, זה פשוט לא זול. לכן, ככל שתכינו את עצמכם למצב הזה מוקדם יותר כך תוכלו להתמודד עם העניין טוב יותר.

מגדל מטבעות

מאיזה הוצאות אי אפשר להימנע?

בבואנו לדבר על העלות הכלכלית של ילד ראשון, אנחנו רואים שיש כמה דברים שאי אפשר יהיה להימנע מהם. אומנם זה נכון שאת הבגדים תוכלו לרשת ממישהו אחר, כי לכולנו הרי יש משפחה וחברים שיש להם ילדים, אך מה עם חיתולים? אין ספק שחיתולים, משטחי החתלה, קרמים למיניהם ומגבונים לחים אלה מסוג אותם הדברים שכולנו נצטרך לקנות. תוכלו לחסוך קצת אם תחליטו שאתם קונים עגלה מיד שנייה ושוכרים עריסה במקום לרכוש אותה, איך אין ספק שעוד צפויות לכם לא מעט הוצאות במהלך הדרך.

חינוך לגיל הרך

במדינת ישראל רק החל מגן עירייה ההורים לא משלמים, או ליתר דיוק, משלמים הרבה פחות, על חינוך הילדים. אך מה עושים עד שהילד מגיע לגיל שלוש? יש אומנם הורים שינסו לבלות עם הילד כמה שיותר חודשים בבית, אך בסופו של דבר כולנו נצטרך לשלוח את הילד למסגרת. כדאי שתדעו שהיום באזור המרכז חודש בגן פרטי או בפעוטון יכול להגיע גם לעלות של 3500 ₪! מדובר על הוצאה כלכלית מוגזמת לכל הדעות, אך זה המצב במדינה וחשוב להיות מודעים לו. לכן כדאי שתתחילו להיערך לקראת הבאות עוד היום ותחסכו כמה שיותר כסף למימון הילד הראשון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *