גברים רבים מתמודדים עם בעיית השפיכה המוקדמת. מלבד הבעיות הברורות והישירות של שפיכה מוקדמת, קיימות בעיות נוספות שיכולות להשפיע גם על הצד השני – האישה. אז איך מתמודדים עם שפיכה מוקדמת, ומה הקשר בין שפיכה מוקדמת לכניסה להיריון? על כל זאת נדבר במאמר הבא.

 

שפיכה מוקדמת – למי ולמה?

שפיכה מוקדמת היא בעיה שמופיעה אצל גברים רבים. אצל חלקם מדובר בעניין גנטי, אצל חלקם זה דווקא עניין של גיל, קיימות גם בעיות של לחצים נפשיים ורגשיים ובשורה התחתונה מעטים הגברים שלא נתקלים בתופעה כלל.

השפיכה המוקדמת גורמת למצב מאוד לא נעים שבו גם האקט המיני נגמר מאוד מהר, גם יוצר תחושת תסכול אצל הגבר והאישה כאחד וגם, ואולי החמור והקשה ביותר להתמודדות מבין הדברים, נוצר מצב של חוסר שליטה באיבר המין ובתגובת האורגזמה.

 

הקשר בין שפיכה מוקדמת לכניסה להיריון

הקשר בין שפיכה מוקדמת לכניסה להיריון הוא אולי לא קשר מוחלט וישיר, אבל הוא בהחלט קיים. ברגע שמתקיימת שפיכה מוקדמת הדבר מעיד על חוסר שליטה בתגובת האורגזמה. רבים הזוגות שמקיימים יחסי מין ללא אמצעי מניעה כמו קונדום או גלולות והם למעשה מסתמכים על כך שהגבר לא יגיע לפורקן בתוך גופה של האישה. אולם במצב של שפיכה מוקדמת, כשאין שליטה או היכרות ברורים עם רגע השפיכה, היא עלולה בהחלט להתרחש בתוך איבר המין הנשי.

ברגע ששפיכה מתקיימת בפנים, הדרך לכניסה להיריון היא קצרה ביותר. זה נכון שבחלק מהמקרים לא יתקיים היריון בעקבות מגוון סיבות שקשורות דווקא בגוף הנשי, אבל הקשר בין שפיכה מוקדמת לכניסה להיריון בהחלט יכול לבוא לידי ביטוי בצורה שכזאת.

 

בטן הריונית

 

איך מתמודדים עם שפיכה מוקדמת

על מנת להימנע ממצב שבו אתם מתעסקים בנושא הקשר בין שפיכה מוקדמת לכניסה להיריון, יש להתמודד עם בעיית השפיכה המוקדמת. בעקבות המודעות הגדולה שיש לבעיה זו, קיימים היום מגוון פתרונות לשפיכה מוקדמת תוך טיפולים פשוטים ויעילים.

מציאות פתרון לשפיכה מוקדמת הוא קודם כל להיות פתוחים לרעיון שאתם זקוקים לטיפול. בשוק קיימים מגוון מוצרים שיוכלו לסייע לכם עם פתירת הבעיה, ומדובר כאן על תוצאות שחלות באופן מידי עם תחילת הטיפול.

 

חברת אקסטרה סייז – מוצרים להתמודדות עם שפיכה מוקדמת

חברת אקסטרה סייז מציעה מוצרים טבעיים להתמודדות עם בעיית השפיכה המוקדמת. החברה משווקת מוצרים כמו ספריי השהייה, קרם, טבליות ועוד, ששימוש בהם מבטיח תוצאות מיידיות.

באתר של חברת אקסטרה סייז תוכלו להתרשם ממגוון המוצרים שיכולים לסייע לא רק לשפיכה המוקדמת, אלא גם לעיבוי והגדלת הפין. כל אלו ביחד מהווים היום פתרון קל וזמין להתמודדות עם הבעיות במיטה, ויבטיחו הנאה מוגברת ומשופרת מחיי המין שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *