הגיע השלב המרגש ביותר בחייכם – החלטתם להביא ילד לעולם! אחרי כל השלבים שעשיתם בזוגיות שלכם – עברתם דירה והתחתנתם, עכשיו הגיע הזמן לעבור לשלב הבא, ויש כמה ארגונים שתצטרכו לעשות לפני, כדי לוודא שההריון שלכם יעבור כמה שיותר בכיף ובנעימים. אחד הארגונים האלו הוא ארגון חדר המקלחת, ואנחנו כאן כדי לבדוק איך להתאים אמבטיה לאישה בהריון. אז בואו נבין ביחד איך עושים את זה!

 

מה כבר יש להתאים?

אישה בהריון היא איזה עם צרכים קצת אחרים. זה נכון שהתרגלנו לשמוע רק על קלישאות כמו "אוהבת מלפפון חמוץ עם שוקולד" או "מאמי תרד להביא לי גלידה" ב-4 לפנות בוקר, אבל אלו ממש לא הדברים היחידים שמשתנים.

אישה בהריון נמצאת במצב גופני לא רגיל. הגוף משתנה וגדל והכל נהיה כבד יותר לנשיאה – כי עכשיו לא מדובר רק בה אלא גם במישהו נוסף שנמצא בתוכה. בעקבות כך ישיבה על הספה הופכת משימה מורכבת, שינה נוחה מתרחשת בתנועה ספציפית ביותר ובקיצור – כל הלך החיים כפי שהאישה הכירה – משתנה.

 

איך להתאים אמבטיה לאישה בהריון

אז כן, גם בכל מה שקשור במקלחת הצרכים משתנים. אז איך להתאים אמבטיה לאישה בהריון? בואו ונבדוק מה היא בדיוק צריכה.

אז קודם אישה בהריון צריכה הרבה יותר מרחב מלפני כן. אם פעם סיבון הרגליים היה משימה פשוטה ביותר, הרי שהיום בזמן ההריון הבטן הגדולה מקשה על ההגעה הנוחה לאיזורים האלו והדבר מסתבך. אז קודם כל מדובר כאן על אמבטיה שצריכה להכיל יותר מרחב ולאפשר לאישה ההריונית שטח תנועה גדול יותר.

 

חדר אמבטיה

 

עדיף שיהיה גם ראש מקלחת קבוע

גם להיות בהריון וגם להחזיק את דוש המקלחת עלול להיות משימה מסרבלת ביותר. ברגע שיש גם דוש וגם ראש מקלחת קבוע, יכולה האישה ההריונית לבחור איך היא מעדיפה להתקלח – עם מים זורמים מלמעלה או עם דוש.

 

אם כבר אמבטיה – שתהיה מפנקת

אם כבר הולכים על שיפוץ אמבטיה כדי להתאים אמבטיה לאישה בהריון, כדאי כבר לבחור במקלחת מפנקת. אמנם מקלחות ארוכות ושהייה ממושכת במים חמים אינה מומלצת, לא לאף אחד מאיתנו אבל בטח לא לאישה בהריון, אבל אם מתחשק לה לקחת בכל אופן פסק זמן קצר ולהתפנק באמבטיה – תדאגו שתהיה אחת מרווחת ונעימה. בצורה זו כולם מרוויחים, גם ההריונית שתוכל להתפנק עם אמבטיה נעימה וגם אתם אחרי יום עבודה ארוך תוכלו לשים קצת קצף רחצה בתוך המים ולהנות מזמן ההירגעות הזה.

 

איך אפשר לעשות שיפוץ אמבטיה?

קיימות המון חברות שיכולות לשפץ את חדר האמבטיה שלכם ולהפוך אותו לחלומי. וודאו שהחברה מציעה את מה שאתם מחפשים – אמבטיה מרווחת, אריחים מעוצבים לריצוף מחודש של החדר ובעיקר מחירים שמתאימים לתקציב שלכם.

עד כאן המאמר איך להתאים אמבטיה לאישה בהריון, שיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *