עומדים להתחתן בקרוב? מתלבטים לגבי הקונספט של האירוע? ובכן,להלן שתי האפשרויות הבולטות אשר עומדות בפניכם. כל הפרטים לכלות ולחתנים לעתיד – במאמר הבא.

חתונה – אירוע בלתי נשכח אשר מאפשר גמישות ודמיון

אין כל ספק כי אירוע החתונה הוא האירוע הגדול ביותר בחייו של כל זוג, ובהתאם לכך כל זוג רוצה להפיק אירוע חלומי אשר משלב לוקיישן איכותי, אוכל מצוין, אטרקציה מרכזית וכמובן לא מעט אלמנטים של עיצוב אשר גורמים לכל היום הזה להיות מיוחד ומותאם לטעמו של הזוג. יחד עם זאת, חתונות כפי שהכרנו בעבר השתנו ללא הכר וזאת בשל העובדה כי כיום ניתן ואף רצוי לחשוב על קונספט ייחודי בחתונת ערב או לבחור בחתונת צהריים, כאשר חתונות צהריים ובעיקר שישי בצהריים הפכו לטרנד בולט מאוד בענף החתונות בישראל, כמו גם בעולם.

אירוע ביום

חתונת צהריים – מה היא כוללת?

כאמור, חתונת צהריים הפכה לטרנד בולט מאוד בענף האירועים, כאשר כיום אולם חתונות אליו אתם פונים עשוי להציע לכם אופציה לקיום של חתונת צהריים ביום שישי או ביום אחר בשבוע, כל זאת על מנת שתקבלו חוויה שונה ויייחודית אשר איננה מתרחשת בחתונת ערב. חתונת צהריים נחשבת לחתונה קלילה יותר מבחינת הקונספט והיא מאפשרת לדוגמא לקיים חופה אל מול השקיעה, כמו גם לאפשר ריקודים אשר מתקיימים תחת כיפת השמיים באופן טיפה שונה מכפי שהקהל הישראלי רגיל אליו. למעשה, בעולם רוב החתונות אשר מתקיימות הן חתונות צהריים, אולם בשונה מישראל מדובר בחתונות קצרות יחסית. משום כך,מדובר בקונספט חתונה אשר אינו מתאים לזוגות אשר רוצים לחגוג כל הלילה עם האורחים, אך עשוי להתאים לאלו אשר מתכננים חתונת צהריים עם הקרובים והחברים או כאלו אשר רוצים לערוך את טקס החופה במתכונת מצומצמת יחסית ולאחר מכן להזמין את האורחים הנוספים למספר שעות, כאשר מדובר באופציה מצוינת בעבור זוגות אשר רוצים לתכנן את אירוע החתונה באופן פחות רשמי מאשר חתונת ערב, כאשר למעשה ניתן להוסיף לאירוע אלמנט של מסיבת אפטר אשר תשדרג את האירוע.

חתונת ערב – האם זה עדיין טרנדי?

על אף כי ניתן לראות עלייה משמעותית בביקוש לחתונות צהריים, עדיין רוב הישראלים מעדיפים לקיים חתונת ערב, אולם הטרנד הבולט כיום הוא לא אולם אלא בחירה בגן אירועים. למעשה, גן אירועים בשרון יאפשר לכם לקבל חוויה ייחודית של חתונת ערב באווירה פסטורלית ונעימה ותחת כיפת השמיים, כאשר חלק מגני האירועים מאפשרים לשלב בין חתונת צהריים אשר מתקיימת בזמן השקיעה למספר מצומצם של אורחים ולאחריו המשך של המסיבה בגן עצמו, עד לשעות הקטנות של הלילה. מומלץ לבדוק את האופציה הזו ובכך לגרום לכם כי החתונה שלכם תהיה חתונה ייחודית המשלבת בין אלמנט הצהריים והלילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *