מאחר שאנחנו כבר לא חיים בימי הביניים, לכולנו כבר ברור שאישה בהריון היא אינה אישה מוגבלת. נשים בהיריון בימינו מבצעות פעילות גופנית לא מעטה, כולל גם קפיצה על מתקנים מתנפחים להשכרה לאירועים. כן, כן, אולי זה יפתיע חלק מאיתנו, אבל אין איסור על פעילות גופנית במהלך היריון מבורך.

אם אתם מחפשים אחר מידע לגבי פעילות ספורטיבית המותרת לנשים בהיריון, אנחנו ממליצים לכם להתעניין בדבר הבא. אנחנו עומדים לדבר כאן לא רק על פעילות ספורטיבית לנשים בהיריון, אלא על פעילות ספורטיבית כיפית! הנה כל מה שרצית לדעת על מתקנים מתנפחים לאירועים, FUN טהור של קפיצות במתקן עם הילדים ומה שבין לבין. המידע הבא בחסות אלופי האטרקציות לאירועים, חברת מאסטר סייל אשר משכירה ומוכרת מתקנים מתנפחים.

 

מה חשוב לדעת על מתקנים מתנפחים לנשים בהיריון?

קודם כל והכי חשוב, בואו נדבר על הסכנות שבפעילות ספורטיבית במהלך היריון. נכון, אמנם מותר ומומלץ להתאמן במהלך הריונך, אבל את צריכה לעשות את זה בצורה מבוקרת. בואי נגיד ככה, אם את מתכננת לקפוץ בלי בקרה על מתקן מתנפח, אולי כדאי מעט להרגיע ולקחת את זה קצת יותר ב-איזי.

פעילות ספורטיבית במהלך היריון מומלצת וזה תקין לחלוטין, אבל תמיד יהיה חשוב לוודא כי הפעילות אינה מסכנת אותך. וכעת נשאלת השאלה – מה יכול להיות מסוכן במהלך קפיצות על מתקנים מתנפחים לאירועים? אז ככה, מתקן מתנפח חייב להיות תקין וללא תקרים.

 

מה יקרה אם יהיה פנצ'ר במתקן המתנפח? האם זה מסוכן?

אם יש תקר במתקן, הרי שהמתקן לא יתנפח כמו שצריך מכיוון שאוויר פשוט יברח החוצה ממנו. את יכולה לדמיין מה חלילה יכול לקרות אם תקפצי על מתקן מתנפח תקול עם פנצ'ר? נכון, חלילה חבטה ברצפה. וזו למעשה הסכנה הכמעט היחידה בקפיצה על מתקן מתנפח (מייד נדבר על הסכנה השנייה).

כעת אנחנו חייבים להדגיש את הנקודה הבאה. שימו לב, חברת מאסטר סייל (שעליה המלצנו בראשית הכתבה כאן) מספקת לכם לא רק מתקן מתנפח לאירוע, אלא גם איש מקצוע מוסמך שיודע כיצד לתפעל את המתקנים האלו.

 

סכנות שחשוב להיות מודעים אליהן בשימוש במתקן מתנפח

רגע לפני שמפעיל המתקן יתיר לכולם לגשת אליו, הוא בעצמו יבצע בדיקה כוללת ומקיפה של כל המתקן. הוא יוודא שאין תקרים ושהכול תקין. כשיהיה אור ירוק, גם ילדים וגם נשים בהיריון יוכלו להנות מהמתקן. ועכשיו הכי חשוב להדגיש – עדיף לא להיכנס למתקן עם ילדים פרועים או שובבים מאוד.

שימי לב, יהיה מסוכן חלילה לספוג בעיטה או דחיפה במהלך הקפיצות במתקן. אם את יודעת שהילדים אשר נכנסים למתקן הם פרועים, עדיף להימנע משימוש במתקן המתנפח. תהני ובהצלחה!

 

אישה בחודש מתקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *