ה-צעד ה-כי משמעותי בחייכם הוא איחוד הזוגיות לכדי מסגרת של קדושת הנישואין, אז כדאי להתכונן לזה נכון! כל זוג ב-2020 חייב לשאול מספר שאלות לפני החתונה, אז הכנו עבורכם את השאלות שחובה לשאול לפני היום הכי מרגש בחייכם.

אין ספק, ישנן כל מיני סוגיות שחובה לפתור ולתת עליהן את המענה לפני יום החתונה, או ליתר דיוק, לפני שמציעים אפילו נישואין. אם לא התגוררתם יחדיו במשך תקופה לפני החתונה, אנחנו כבר עכשיו אומרים שזו עלולה להיות טעות פטאלית. זוג שמתחתן לפני שהוא מתגורר יחדיו לפחות שנה, הוא זוג שהולך להיות מופתע בגדול ביום שלאחר החתונה. לא תמיד לטובה.

 

תיאום ציפיות בנוגע לשגרה היומית

אנחנו ממליצים, עד כדי מפצירים בכם לערוך תיאום ציפיות ביניכם לפני שאתם עוברים להתגורר יחדיו. בסופו של דבר, דווקא הדברים הקטנים הם מה שמפרקים לפעמים מערכות יחסים. גרים ביחד כבר זמן-מה, וכעת הגיע הזמן להציע נישואין? תוכלו לקבל באתר proposal.co.il רעיונות מעולים להצעת נישואין.

לרוב, בזוגיות תמיד יהיה את הצד שאוהב לשטוף כלים ומוצא בכך אפילו תרפיה, בעוד שהצד השני לא יהיה מוכן לשמוע על כך. את אוהבת לעשות כביסה והוא אוהב לנקות את הגג והמרפסת? אחלה, כל עוד זה עובד לכם ותיאמתם את הדברים האלו מראש.

 

בואו נדבר על כסף: מפרק או מאחד זוגיות?

מעבר לעניין של ניקיונות ותיאום ציפיות בבית, ישנה סוגייה שכשהיא עולה, היא עלולה לגרום למצבים לא נעימים, בלשון המעטה. אנחנו כמובן מדברים על כסף, כסף ועוד פעם כסף. כסף לפעמים יכול להיות מה שמפרק נישואין, ככה שאם אתם בנטייתכם הטבעית מעדיפים לחסוך ולא לבזבז, חשוב לדון בעניין הזה.

בכל זאת, כנראה שאתם עומדים גם לאחד חשבונות בנק. שזה כבר עניין אחר לגמרי, מאחר שחלק מהאנשים מעדיפים להשאיר את חשבונות הבנק נפרדים. זכרו, אם תשאירו את חשבונות הבנק נפרדים, אתם תהיו מסורבים להטבות כאלו ואחרות, כולל הטבות הקשורות למשכנתא וביטוחי חיים בהמשך הדרך.

 

שאלות לגבי העתיד: מה עם ילדים ואופן החינוך?

שאלות נוספות שכדאי לתת עליהן את המענה לפני שמאחדים כוחות תחת קידושין, הן שאלות הקשורות באופן החינוך של הילדים. ואם כבר מדברים על ילדים, האם אתם בכלל מעוניינים להביא ילדים לעולם? אם כן, אז כמה? חובה לדבר על הדברים האלה! שוב אנחנו אומרים, תיאום ציפיות מונע מריבות וחיכוכים.

בנוסף לשאלות על הבאת ילדים לאוויר העולם, כדאי גם לדבר על סוג החינוך שהילדים עתידים לקבל. בימינו ישנן שיטות שונות לחינוך ילדים, החל משיטות המבוססות של אנתרופוסופיות, דרך חינוך רגיל ועד חינוך מיוחד. בכל מקרה, שווה לדבר על הדברים האלו לפני שעת ה-ש'.

והכי חשוב, אל תשכחו שאתם בונים עתיד ביחד, ככה שהכול פתוח לדיון. אל תתביישו לשאול דבר, אל תביישו להעלות סוגיות לאוויר.

בהצלחה!

זוג מתחתן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *