ארגון אירוע חייב להיות כזה שגורם למוזמנים לאירוע את ההנאה הגדולה ביותר. המזמנים לאירוע, מגיעים אליו במטרה להשתתף בשמחה של בעלי האירוע. מדובר באירועים משפחתיים משמחים כגון מסיבות בר מצווה, בת מצווה וימי הולדת, או אירועים משמעותיים יותר ובראשם חתונות . גם בריתות נמנים עם האירועים המשמחים ביותר. איך מארגנים אירוע ומהם הפרמטרים החשובים ביותר בו? מהו התפקיד של אטרקציות לאירועים ומדוע כדאי להסתייע בהן? איך יכול אמן חושים לאירועים ובריתות להפוך כל אירוע לאיכותי, ייחודי ומעניין?

כובע של קוסם

ארגון אירוע והפרמטרים החשובים ביותר בו

ארגון אירוע, למרות ההילה הקלילה של העיסוק הזה, הוא אחד העיסוקים היותר מורכבים. מי שמתמחה בתחום, חייב להיות בעל אופי ייחודי ויצירתיות יוצאת דופן. בנוסף, יכולות ניהול וארגון ברמה הגבוהה ביותר נדרשות גם הן. המארגן חייב למלא אחר כל הדרישות השונות של מזמיני האירוע, ולהפוך את התוצאה הסופית לכזאת שתשביע הן את רצון בעלי האירוע והן את רצונם של המשתתפים בו. עם אמות המידה והפרמטרים החשובים בארגון של כל אירוע, ניתן למנות את ההסעדה – כלומר את ההתאמה של המנות או המזנון באירוע, לטעם הכללי של המשתתפים הפוטנציאלים. בעניין זה, יש חשיבות רבה בבחירת אופן ההסעדה.

במידהו תרצו להזמין קוסם לכל אירוע תוכלו ללחוץ כאן להזמנת קוסם ליומולדת ולכל מופע אחר.

אם מארגני האירוע מעוניינים להעניק לו הילה של חשיבות ויוקרה, הרי שה יפנו ככל הנראה לארגון אירוע בהגשה. לעומת זאת, מארגנים המעוניינים להתמקד בדברים אחרים דווקא, יעדיפו את המזנון, או הגשה של מנות עיקריות בלבד תוך ששאר המנות הן בצורת בופה. האמת היא, שהישראלי הממוצע מעדיף בדרך כלל את הסופה דווקא ולא את ההגשה. בנוסף לאמור לעיל, יש להתאים את תרשים הזרימה של האירוע קרי את ההתנהלות שלו בזמן אמת, באופן שהמארגנים לא יאבדו אפילו לרגע את הקשב של הקהל. כאן בדיוק נכנס לתמונה אמן חושים לאירועים ובריתות.

אטרקציות לאירועים והתפקיד שלהן

מעבר למזון ולמשקאות, יש חשיבות רבה להפעלות השונות של קהל המשתתפים באירוע. המוזיקה צריכה להתאים לקהל המשתתפים, כמו גם ההפעלות השונות. ניתן לארג הפעלות כגון משחקים או תחרויות שהקהל לוקח בהן חלק פעיל. עם זאת יש לומר בכנות כי באירועים כגון בריתות וחתונות, יש קשיים אובייקטיביים מרובים לארגן את קהל המשתתפים ולהפעיל אותו. למעט מתן פרס על הפגנת שמחה יתרה לשולחם מסוים, או לרקדן מסוים על רחבת הריקודים, ההפעלה היא ממש בעיתית. מנגד, ארגון הופעה של אמן חושים עשויה לשנות את האווירה באירוע. אם משלבים את ההופעה במקום הנכון, אזי היא משיגה שתי מטרות – הקהל נהנה מהופעה איכותית ומעניינת מצד אחד, ומארגני האירוע מצליחים לשמור על הקשב של הקהל גם בנקודת הזמן שבה הקהל התעייף מריקודים והשתוללות. אפ יש לכם רצון לשדרג את האירוע שלהם ולהפוך אותו לכזה שייזכר לאורך זמן. הופעה של אמן חושים לבריתות ואירועים היא התשובה. כדאי ליצר קשר כהת ולהבטיח לעצמכם אטרקציה יוצאת דופן באירוע שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *