תהליך הכניסה להיריון הוא אירוע מרגש לבני הזוג. מדובר ברוב המקרים בהגשמת חלום שמסמן התחלה של דרך חדשה – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהריון ראשון. בעיית השפיכה המהירה עשויה להפריע במקרה ובת הזוג בהיריון – מחשש שהעובר ייפגע- ולכן מומלץ לטפל בבעיה.

נכנסים להיריון בהנאה 

כיצד נוכל לנטרל את השפיכה המהירה?

בעיית השפיכה המהירה הינה בעיה נפוצה בקרב גברים רבים בכל הגילאים ובכל השלבים בחיים המיניים שלהם. מדובר בתופעה שעשויה להפריע לנהל אורח חיים תקין ובריא – הגבר לא מצליח לייצר ברוב המקרים סיפוק מיני מלא אצל בת הזוג, מכיוון שהוא מגיע לשפיכה בשלבים מאוד מוקדמים ומהירים באקט המיני. כאשר אנו מתמקדים בתקופה ההיריון, הנושא מקבל חשיבות כפולה ומכופלת.

כאשר בני הזוג נמצאים בשלבים הראשונים של ההיריון, ניתן לקיים יחסי מין מלאים- עד שמגיע השלב בו הרופא אוסר על קיום יחסי מין מחשש שהעובר ייפגע מסיבות כאלה ואחרות שבחרנו לא להיכנס אליהן. במקרים כאלה בהם הגבר סובל מהבעיה שנקראת שפיכה מהירה, עליו לטפל בתופעה בהקדם על מנת שיוכל ליהנות מהתקופה המוגבלת לקיום יחסי מין (עד שהרופא מודיע שקיום יחסי מין עשויים להיות מסוכנים לעובר שבבטן). גם במקרים אחרים ובשלבים אחרים בחיים, בהם הגבר סובל מתופעת השפיכה המהירה, עליו לטפל בבעיה בהקדם האפשרי ולהימנע מבזבוז זמן מיותר.

מהם התכשירים והטיפולים המומלצים בתחום?

חברת טבע פלז'ר מספקת כבר שנים רבות שירותי מקצועיים ואיכותיים בכל הנושא שנקרא בעיות ביחסי המין. החברה טיפלה במאות מקרים לאורך השנים ואפשרה למאות גברים להחזיר את הביטחון העצמי ולהפיג את עננת הדיכאון ששררה בחיי המין שלהם.

תוכלו להיכנס לחנות האתר ולעיין במגוון הרחב של הטיפולים המוצעים כמענה לבעיה.

שיטת טיפול מוכרת ביותר בתחום נקראת קמגרה. השיטה פועלת בצורה שהיא מאלחשת את אזור איבר המין, וכך מאפשרת לגבר לקיים יחסי מין ממושכים לאורך זמן רב. מעבר לסגולה הזו, הקמגרה מאפשרת לשמור על זיקפה חזקה ובריאה לאורך זמן ממושך. התרופה ידועה בתור שיטת טיפול שסייעה להחזיר את הביטחון העצמי לאלפי גברים ברחבי העולם.

שיטות טיפול נוספות בדמות תרסיסים וקרמים, פועלים גם כן על שיטת האלחוש: ישנם תכשירי שנועדו למריחה על אזור איבר המין, כמו גם תרסיסים שמשפריצים על אזור המלחציים לפני אקט מיני- והם יוצרים אלחוש שמאפשר קיום יחסי מין ממושכים ללא שפיכה מוקדמת.

מעבר לשיטות הטיפול הללו, תוכלו להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה בתחום חיי המין. מדובר בטיפול שבדרך כלל מתבצע במקביל לטיפול תרופתי, וכך תהליך "ההחלמה" מתבצע בצורה מהירה וטובה יותר. לעיתים השיח על הבעיה מאפשר פריקת עול מסוים שיש על הגבר (מקרים כמו חוסר פרגון מצד בת הזוג, דיכאון, חרדות ועוד)- וכך התופעה נעלמת ונפתרת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *