הריון זו תקופה לא פשוטה עבור רוב הנשים והיא מעוררת דילמות וסוגיות רבות. מצד אחד ישנן אינספור בדיקות שצריך לעשות לאם ולעובר אך מצד שני יש גם עניין פסיכולוגי שכולל, בין היתר, את החיבור של האישה לגוף שלה. מה באמת נשים צריכות לאכול בהריון? האם יש כזה דבר דיאטה בהריון? והאם יש אופציה להעלות רק את מה שצריך? חשוב שתדעו: הריון זה לא מה שהיה פעם והאמירה שאתן אוכלות בשביל שניים אינה מדויקת. מעבר לכך שכל אישה יכולה לבנות לעצמה תפריט לנשים בהריון כמובן שיש גם חשיבות לשאלה האם אתן עושות פעילות גופנית או לא. הגישה שאומרת שנשים בהריון לא יכולות לעסוק בספורט כבר אינה מקובלת וההוכחה לכך היא שהיום ניתן לראות לא מעט נשים בהריון רצות, שוחות ועוסקות בכל פעילות ספורטיבית אהובה.

אישה בחודש מתקדם

הקשר בין תזונת האם להתפתחות העובר

מה שלא השתנה לאורך השנים בגישה של הרופאים והרופאות לנושא ההריון, זו העובדה הבסיסית שמה שהאם צורכת משפיע על העובר. לכן בהחלט יש טעם להישמע לכל ההמלצות הטוענות שמומלץ להימנע ממזונות שונים, כמו לדוגמא: סושי, בשר שאינו מבושל וכדומה. בנוסף, יש טעם להעשיר את התפריט במוצרי חלב ובכל אבות המזון, שכן בסופו של דבר זה מה העובר מקבל בכל חודשי ההיריון. יש משמעות גם לתוספי תזונה שונים שיכולים לחזק את האישה ההרה ולגרום לה להרגיש בריאה יותר, כמו חומצה פולית, ברזל ועוד. לכן בהחלט יש טעם לתכנן את הדברים מראש ולהחליט מה יהיה תפריט התזונה שלכן בהריון. יש לכך חשיבות עליונה, ממש כפי שיש חשיבות להימנעות מעישון ומצריכת אלכוהול בתקופת ההיריון.

איך אפשר להקל על האישה ההרה את השמירה על תפריט מאוזן?

לא אחת קורה, במהלך תקופת ההיריון, שהמתח בשיאו. יתרה מכך, בל נשכח שרוב הנשים ההרות ממשיכות לעבוד כמעט לכל אורך תקופת ההיריון, מה שאומר שלא קל להתמודד עם כל המשימות בו זמנית: צריך לעבוד, לעשות פעילות גופנית וגם להמשיך ולתפקד בבית. לכן ברור מדוע לא אחת קורה שנשים הרות, למרות כל המידע שהן מקבלות, כן פונות דווקא לצריכה מוגזמת של פחמימות ומזונות אחרים שאינם מספיק בריאים. כאן בדיוק נכנס התפקיד של הסביבה התומכת, כי אם אפשר לפנק אישה הרה ולהזמין עבורה משלוחי פירות עד הבית, אז למה לא? אין אישה שלא תשמח לפתוח את דלת ביתה ולגלות ששליח חייכן עומד שם עם משלוח פירות מקסים, כך שבהחלט כדאי לנסות זאת. מדובר על שירות שזמין היום בכל רחבי הארץ, אינו יקר וכולל את כל פירות העונה הכי טריים וטעימים שיש. לכן, אם גם אתן חושבות איך לפנק חברה שבהריון, או שאולי אתן רוצות להתפנק בעצמכן, סלסלת פירות עד הבית זו הבחירה הנכונה.

היכנסו לאתר לפרטים נוספים: https://www.nadlan-b.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *