כיצד לחסוך בעלויות לחתונה? סביר להניח שכל זוג שהתחתן בתקופה האחרונה או זוג שעתיד להתחתן בזמן הקרוב, מצא את עצמו מתעסק בשאלה הזו. ריכזנו עבורכם 3 טיפים שיסייעו לכם לחסוך בעלויות לחתונה. כך תוכלו להשקיע את הכסף בדברים אחרים וחשובים יותר.

 

מי אמר שחתונה זה דבר יקר?

כל זוג שהתחתן בשנים האחרונות יעיד ויסכים שחתונה היא עניין לא זול. די ג'יי, אטרקציות, קייטרינג, תשלום לאולם האירועים, צלם אירועים ועוד אלף ואחד דברים אחרים – הם רק חלק קטן מכל הדברים שעליכם לסגור ולהכין לפני החתונה. חתונה ממוצעת אמורה לעלות כמה אלפי שקלים, אתגר לא פשוט עבור הזוגות הצעירים שבוחרים להתחתן. לא מעט זוגות מחפשים במשך שעות על גבי שעות את ההצעות האטרקטיביות ביותר בשוק, על מנת לחסוך עוד כמה שקלים בודדים. 

על מנת שתוכלו לחסוך בעלויות, ריכזנו עבורכם 3 טיפים שיסייעו לכם לחסוך בעלויות בלי שום בעיה!

חופה

 

איך לחסוך בחתונה כסף והרבה? התשובות כאן

ובכן, על מנת שתוכלו לחסוך כספים רבים בהכנות לחתונה שלכם, תוכלו לבצע מספר פעולות פשוטות שיסייעו לכם בתהליך. אתר Save A Date מציע לכם מה לעשות.

טיפ ראשון – בצעו השוואת מחירים. כניסה לאתר SaveTheDate תחשוף אתכם למגוון רחב של אפשרויות שונות של דברים שאתם צריכים לסגור לחתונה (דיג'י, חברת צילום, אולם אירועים ועוד), ותבצע עבורכם חיפוש מקיף ותניב לכם מגוון רחב של תוצאות בטווח מחירים גדול. כך תוכלו לבחור את ההצעה המשתלמת והאטרקטיבית ביותר עבורכם.

טיפ שני – אל תפחדו מדברים חדשים. למה הכוונה? יש לנו כבני אדם נטייה לחשוש מלרכוש מוצרים או שירותים מאנשים וחברות חדשות ומתחילות – בעיקר באירועים כמו חתונות. לא עוד! הרשו לעצמכם להיות פתוחים יותר בהקשר הזה, וסביר להניח שתגלו מגוון רחב של הצעות שונות ומגוונות, שעומדות בדרישה שלכם ולעיתים אף יותר.

והיתרון הגדול ביותר? המחיר. המחיר של כל אותן חברות חדשות ומתחילות, הוא נמוך מהממוצע בסדרי גודל. אם אתם בעניין של לחסוך בעלויות החתונה, מבלי לפגוע בתוכן של האירוע – תוכלו לנסות זאת ולחסוך לא מעט כסף!

טיפ שלישי ואחרון – עיתוי החתונה. כפי שעלות המחיר של החתונה גבוהה יותר באזור המרכז מאשר בחלק הצפוני או הדרומי של המפה, גם עיתוי החתונה משפיע על המחיר של האירוע. אם העיתוי של החתונה פחות קריטי לכם, ואין לכם בעיה להתחתן בחורף – סביר להניח שעלות האירוע שלכם תהייה נמוכה יותר.

כמעט כל אולם בארץ דורש מחירים גבוהים יותר בעונת הקיץ והאביב, בעיקר לאור הביקוש הגבוה. בהנחה ואתם מתכננים לחגוג את האירוע שלכם במקום סגור (אולם) – אתם יכולים לחסוך כמה אלפי שקלים ולחגוג בעונת החורף או הסתיו.  אל תשכחו שאחרי החתונה יש הריון, לידה וילדים – פתחו את הראש ואל תהיו מקובעים !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *