מזל טוב !! את בהריון !!!

לפני האימהות שמצפה לך שכרוכה בהרבה החלפת חיתולים, הרתחת בקבוקים ומינימום שעות שינה כדאי שתצאי לחופשה למילוי המצברים. היעד הטוב ביותר עבורך הוא קפריסין – האי שנמצא במרחק של פחות משעה נסיעה מנתב"ג. אנחנו מאמינים שלא בכדי הוא נקרא "אי האהבה", אבל את צריכה להיות פה כדי להיווכח בכך בעצמך.

באופן הזה את תהני מחופשה איכותית לפי טעמך מצד אחד, אבל לא תסבלי מטיסה ארוכה מצד שני. ואת יכולה להסיר דאגה מלבך כי חופשה בקפריסין מתאימה לטעמה של כל אחת, למשל הריוניות שמחפשות חופשה בסגנון הכל-כלול באחד מהקלאבים של האי, הריוניות שאוהבות בטן-גב ואפילו הריוניות פעילות שמחפשות חופשה שכוללת הליכות בטבע.

איך עושים את זה?

הדרך הטובה ביותר להבטיח חופשה איכותית בקפריסין היא דרך האתר קושר בוקינג. באופן הזה את מבטיחה שלא תסבלי מצרבות ומבחילות בחופשה ושתתפנקי באוכל שאת אוהבת. קושר בוקינג מספקים ארוחות כשרות לכל מלון שתבחרי בקפריסין, כך שאת נדרשת לבצע שלוש פעולות בלבד:

  1. לבחור את בית המלון שבו תשהי בקפריסין
  2. להזמין את מספר המנות בהתאם למספר הארוחות ומספר הימים שבו תשהי במלון
  3. ליהנות מאוכל כשר שניתן לחימום בכל תנור במהלך כל חופשתך בקפריסין.

המשמעות היא שהזמנת אוכל באמצעות קושר בוקינג חוסכת ממך דילמות שנוגעות לאוכל (איפה ומה לאכול), אלא גם חוסכת ממך סחיבה של אוכל כשר מהבית. באופן הזה המזוודה שלך תהיה קלה יותר ומי כמוך יודעת כמה קשה לסחוב בהריון (תרתי משמע…). לפעמים זה אפילו יכול לסכן אותך ואת העובר, כך שאת למעשה נהנית משתי ציפורים בהזמנה אחת…

איך לטייל בקפריסין בזמן ההריון

למה לא אוכל מקומי?

ורק לידיעה – קפריסין מחולקת לחלק היווני (הדרומי) ולחלק התורכי (הצפוני), כך שהסיכוי שתשיגי באי אוכל כשר שואף לאפס. אמנם באי יש 3 בתי חב"ד  (בפאפוס, בלימסול ובקפריסין התורכית), אבל אם לא תהיי באזורים אלו תאלצי לאכול מהאוכל המקומי.

הוא אמנם טעים להפליא אבל ממש לא כשר. למשל, העובדה שמדובר באי גורם לתפריט להיות מבוסס על פירות ים. אמנם המוסלמים שנמצאים בחלק התורכי של האי לא אוכלים חזיר, אבל הם מבשלים בשר וחלב ביחד ומונעים בכך מכל שומרי הכשרות ליהנות.

המשמעות היא שבחופשה שלך בקפריסין את תרגישי כמו בבית: מצד אחד מזג אוויר ים תיכוני מוכר, ומצד שני אוכל טעים, כשר ומשביע שמתאים גם לנשים הריוניות כולל כל החשקים המוזרים. בעולם קוראים לזה חופשה בראש שקט ובארץ קוראים לזה – קושר בוקינג. נסי ולא תצטערי. רק ראי הוזהרת – יש סיכוי שתתמכרי לחוויה ותרצי להיות בהריון שוב ושוב…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *