בואו נדייק את מילותינו, זה לא שיש הגבלות נהיגה לנשים בהיריון, אבל כן יש המלצות מסוימות לנהיגה בטוחה בזמן היריון.

אז בואו נדבר עליהן, מה מומלץ לנשים בהיריון מאחורי ההגה?

האם ישנה חשיבות למיקום חגורת הבטיחות? למיקום המושב? כל הפרטים:

נשים בהיריון, בדיוק כמו כל האנשים האחרים על הכביש, יכולות לנהוג באופן חופשי, כמובן. למעשה, אפילו יש כל מיני סיפורים בהיסטוריה על נשים שנהגו בכוחות עצמן לחדר לידה בזמן תחילת הלידה עצמה. אין ספק, גיבורות של ממש. לא נראה לנו שיש גבר שהיה מסוגל לעשות את זה. אולי כן אולי לא, אבל דבר אחד בטוח – בזמן ההיריון יש להישמע להמלצות מסוימות. אנחנו כבר עכשיו מדגישים, אם את רכובה על אופנוע בדרך כלל, בזמן ההיריון ההמלצה הכי גורפת היא לאחסן אותו במחסן. בכל מקרה, הנה ההמלצות שלנו לנשים נוהגות בהיריון:

 

המלצות לנהיגה בזמן היריון

אין ספק, הנהיגה בזמן היריון היא לא נוחה. את צריכה פיפי לא מעט, עוצרת בתחנות דלק בכדי להתרוקן, מתמודדת עם גלי חום וגם כאבים באזורים שונים בגוף. לכן, ההמלצה לנשים בהיריון היא לנהוג ברכבים איכותיים ואמינים, כאלו שהמזגן בהם מקפיא בדיוק מתי שצריך שהוא יקפיא, ויחמם מתי שצריך שהוא יחמם.

אז בנקודה זו אנחנו נדגיש, אם את מחפשת אחר רכישת רכב בתנאי מימון של 100%, או שמא את מחפשת אחר עסקאות טרייד אין אקספרס, את מוזמנת להכיר את חברת קפיטל מוטורס.

באתר https://www.cmotors.co.il את תוכלי למצוא המון מידע לגבי רכישת רכבים חדשים בתנאי מימון מעולים, ובמקביל גם לקבל ייעוץ רכישת רכב מטובי המומחים בתחום. חברת קפיטל מוטורס מחזיקה במוניטין רב שנים, מספקת שירותים פיננסיים ואת יכולה לשים בחברה זו את מבטחייך. לאחר ייעוץ, יותאם לך רכב חלומותייך ובהתאם ובדיוק לצרכייך.

 

נחזור לדבר על המלצות נוספות לנשים בהיריון שנוהגות

חשוב לדעת, על חגורת הבטיחות ועל כריות האוויר אסור לך לוותר. תמיד תזכרי לחגור חגורת בטיחות, ולעולם אל תשקלי לבטל את כריות האוויר ברכב. בעוד שבעבר הייתה קיימת אמונה רווחה כי חגורת הבטיחות יכולה להזיק לעובר בזמן עצירה, אין כיום שום מחקרים המוכיחים את הטענה הזאת.

מבחינת מיקום חגורת הבטיחות, ההמלצה היא שהרצועה העליונה תעבור במרכז החזה, בעוד שהרצועה הקטנה תעבור תחת הבטן. מעבר להמלצות האלו שנתנו כאן למעלה, חשוב לדעת שבכל זאת יש איזושהי הגבלה, אולי לא בדיוק הגבלה, אבל בהחלט המלצה עד כדי הפצרה בך לא לעלות על דו גלגלי.

 

בזמן ההיריון מומלץ מאוד לאחסן את האופנוע בצד

אנחנו ממליצים, עד כדי מפצירים בך לאחסן את האופנוע בזמן שאת בהיריון. מאחר שהנושא של השיווי משקל משתנה לגמרי, הרכיבה על דו גלגלי היא ממש לא מומלצת בזמן ההיריון. את חייבת לזכור, כל נפילה מאופנוע יכולה חלילה לעלות לאישה הריונית – בטרגדיה!

עשי הכול בכדי להימנע מרכיבה על דו גלגליים, במיוחד אם את בשלבי היריון מתקדמים יותר. מבחינת תנוחת הישיבה, את מוזמנת להתרווח מעט אחורנית ולהנות מהספייס שיש לך בתא הנהג. אין הרבה ספייס ולחוץ לך? בכל זאת, אל תדביקי את האף שלך לשמשה. זה לא בטיחותי.

 

מדוע לא מומלץ לשבת מאוד קרוב להגה?

הידיים צריכות מרחב תגובה ותנועה. כשאת נוהגת צמוד להגה, את מגבילה את מרחב התנועה של הידיים שלך, גם אם נראה לך שאת שולטת במצב. אם בכל זאת לחוץ לך ואין לך הרבה ספייס בתא הנהג, את מוזמנת ליצור קשר עם סוכנות מכירת רכבים ולהתחדש לך בעסקת ליסינג פרטי.

סמכי עלינו, תאתרי חברות מקצועיות למכירת רכבים, כמו למשל סוכנות קפיטל מוטורס, תתחדשי ותהני מאיכות נסיעה מעולה. אנחנו מזמינים אותך להשאיר מאחורה את הרכב המשומש שלך, להנות מאיכות הנסיעה שמגיעה לך בזמן שאת נושאת את ילדך. שיהיה הרבה בהצלחה, סעי בדרכים בטוחות!

 

אישה בחודש מתקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *