אם אתם מנסים להכנס להריון – הטיפים הללו בדיוק עבורכם. חקרנו, התייעצנו ושאלנו, הורים לילדים, חוקרים ורופאים והכנו לכם טיפים לכניסה להריון.

תכננו את פרק בניית המשפחה עד גיל 40

על פי מחקרים רבים, עד גיל הן של גבר והן של אישה, הוא הרבה יותר גבוה עבור כניסה להריון. על כן, במידה והינכם לפני הגיל המדובר, חשוב לקחת את הגיל כפקטור חשוב, ולנצל זאת כל אתם צעירים. עד גיל 40, המחקרים המראים שהסיכוי של זוג להכנס להריון לאחר שנה של ניסיונות עומד על סביב ה 80%.

הרבו ביחסי מין

אולי העלנו גיחוך על פניכם כרגע, שכן מדובר בטיפ שנשמע ברור מאליו, אך אין זה כך. זוגות רבים, מתפנים ליחסי מין, בתדירות שאינה מספקת ואינה משפרת את סיכוייהם להכנס להריון. הרבו בקיום יחסי מין, וסיכוייכם יעלו.

שינה טובה

לשינה טובה יש המון השפעות טובות על הגוף שלנו. שינה טובה מסייעת לנו לתפקד באופן חיוני, בריא ויעיל בעבודה, עם אנשים, במהלך הספורט וכן בזמן הכניסה להריון. כאשר אנו ישנים טובות איכות הזרע והן איכות הביציות עולות. הקפידו על שינה טובה ותשפרו את הסיכוי לכניסה להריון.

ספורט ובריאות

לאנשים בריאים יש סיכויים גבוהים בעשרות אחוזרים להכנס להריון. כך מריאים מחקרים רבים בעשור השנים האחרונות. זה ידוע, כי אנשים בעודף משקל גדול, מגיעים למצב של אי יכולת כניסה להריון. ולכן, חשוב מאוד להקפיד על תזונה נכונה, שתיית מים מרובה והקפדה על ספורט על פי המלצת ארגון הבריאות העולמי.

כמה ספורט? על פי ההמלצות לפחות 150 דק' של פעילות.

טיפולים, תכשירים ומה שבניהם

כיום הרפואה פיתחה מגוון רחב של מוצרים העוסקים בחיי המין שלנו. בין אם תחליפי ויאגרה לשיפור החשק המיני כמו באתר של טבע פלז'ר ובין אם מוצרים למריחה ואף תרופות שאמורות לשפר את הפוריות.

חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מומחה, על מנת להחליט אם מומלץ לכם לצרוך תרופה זו או אחרת. בחירה נכונה, יכולה לשפר את סיכוייהם ולהכנס להריון.

טיפ הזהב: תהנו מהתהליך

למרבית האנשים הכניסה להריון הינה תהליך מלחיץ מעט. במיוחד אם בהתחלה זה לא עובד. חשוב מאוד בין אם אתם בתחילת התהליך ובין אם אתם לאחר מספר חודשים ואף שנים של ניסיון. לשמור על קיום יחסי מין, לא רק עבור הכניסה להריון אלא גם לשם האהבה וההנאה בלבד. אם תמשיכו להנות מקיום יחסי מין, התהליך יהיה קל יותר, מהנה יותר וכן, גם "המזל" שלכם להכנס להריון – יעלה. איך? כי ההנאה תמנע את הסטרס שעשוי להזיק ואף למנוע את הכניסה להריון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *