תקופת ההיריון מצריכה מכם קשב רב ואחריות שבאה לידי ביטוי במגוון דברים שאתם לא יכולים לעשות. עם זאת, חשוב להבין שתהליך היריון אינו מונע מכם להמשיך לטוס ולגלות את מדינות העולם השונות והרחוקות- כמו מדינת יפן הרחוקה.

תקופת ההיריון

מהרגע שנודע לכם כי אתם נמצאים בהיריון, אתם צריכים לסנן הרבה מאוד פעולות שהייתם רגילים לעשות לאורך החיים שלכם. עתה, יש לכם אחריות כפולה: מעבר לחיים שלכם, אתם גם אחראיים לחיים של העובר שנמצא בבטן שלכן. יש מגוון פעולות שאתם צריכים להימנע מלעשות אותן, על מנת למנוע מצב בו אתם פוגעים בעובר שבבטן.

חשוב לציין שככל שההיריון מתקדם והתקופה הולכת ונעשית "מתקדמת יותר", כמות הדברים שאתם יכולים לעשות יורדת, עד שבשלב מסוים אתם צריכים להימנע מכל פעילות פיזית שעלולה לסכן את העובר שברחם. טיסה לחוץ לארץ, אסורה רק בחודשים מתקדמים ביותר של ההיריון, ולכן אל תמנעו מעצמכם לקחת את הרגליים ולבחור יעד שמעניין אתכם ברחבי העולם.

אישה בחודש מתקדם

טיול ביפן במהלך תקופה ההיריון

יפן נחשבת ליעד אטרקטיבי ביותר במזרח הרחוק. מדובר באחת המדינות המפותחות ביותר בחצי כדור הארץ הרחוק מאיתנו, כאשר טוקיו בירתה, מושכת עשרות מיליוני תיירים מרחבי העולם בכל שנה ובכל העונות.

תכנון טיול ליפן משתנה בהתאם לכל סוג טיול: טיול שמיועד לזוג צעירים שנמצאים בחופשה רומנטית, יכולים לעשות דברים אחרים מאשר חופשה משפחתית עם הילדים. לפיכך, לפני שניגשים לשלב תכנון הטיול, אנו ממליצים לכם להחליט איזה אופי אתם רוצים לתת לטיול שלכם.

יפן מציעה מגוון רחב של אטרקציות וטיולים לתיירים הנכנסים. נתחיל ממסעדות הבוטיק היוקרתיות שנמצאות בכל הערים הגדולות של יפן, שם תוכלו לטעום טעמים מסורתיים אותנטיים בשילוב של המטבח המודרני. אם אתם יותר בעניין של מטבח מסורתי, תוכלו למצוא עשרות מסעדות מסורתיות ברחובות הערים השונות, ולטעום את "טעם התרבות היפנית דרך האוכל".
כמו כן, פריחת עצי הדובדבן בטוקיו ובכלל ביפן, הינה מחזה מרהיב שכדאי מאוד לא לפספס אם בחרתם להגיע ליפן. מדובר בפריחה שמתמשכת מספר בודד של ימים, ובעלת משמעות תרבותית ארוכת שנים ביפן: ההבנה שגם החיים, יפים ככל שיהיו, הם דבר שחולף ונגמר מן העולם. עשרות קבוצות של יפנים ותיירים בכל הגילאים יוצאים להביא בתופעה המרהיבה.
תוכלו למצוא מגוון רחב של שווקים שונים, החל משוק הדגים הגדול ביותר באסיה, ועד שווקים שמיועדים למכירת מוצרים ופריטים מסורתיים שתוכלו להביא ארצה.

לסיכום, גם אם אתן נמצאות בתקופה ההיריון, אין זה אומר שאתן צריכות להימנע מטיסות. כמובן שמרגע שהרופא מציין שאין זה בריא לעלות על מטוס ולטוס למקומות רחוקים ומרוחקים, לא מומלץ לעשות זאת- אך בכל התקופה המקדימה לכך אנו ממליצים לקחת את הרגליים ולהמשיך לקרוע את העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *