אחרי שנים רבות ומאושרות בתור זוג צעיר, החלטתם לאחרונה להרחיב את המשפחה. כשהייתם בחודש השלישי הודעתם למשפחה על ההיריון, אחרי עוד כמה ימים עדכנתם אותם על מינו של העובר, ומאותו רגע נדמה שהזמן עובר במהירות, כמעט ללא שליטה. והנה אתם, רגע לפני שהדבר האמיתי מתרחש והילד או הילדה שלכם מגיעים אל העולם. כעת, צפויים לכם לילות חסרי שינה, ניקיון בקבוקים ו… המון הוצאות. מודאגים? אין ממה לחשוש. הכנו לכם את המאמר שיעשה לכם את העניין הזה קצת יותר פשוט, אז בואו נתחיל עם חיסכון כסף לקראת לידה – איך עושים זאת.

 

לא הכל חייב להיות חדש

הטיפ הראשון שאנחנו רוצים לתת לכם בנושא חיסכון כסף לקראת לידה הוא שלא הכל חייב להיות חדש. נכון שאם מתרגשים לקראת בואם של הילד או הילדה שלכם אל העולם, אבל זה ממש לא אומר צריך להתחיל לגהץ את האשראי על כל דבר. דברים כמו מוצצים וחיתולים כמובן שתצטרכו לקנות במצב חדש, אבל בגדים, אוברולים, עריסה, עגלה ועוד – בהחלט תוכלו לקבל ולהשתמש ביד שנייה.

אנחנו לא אומרים כאן לקחת מאנשים זרים ולא להיות בטוחים במוצרים שאתם מקבלים, אבל לקבל אותם מחברים טובים או מבני משפחה יכולים להיות פתרון מעולה לחיסכון כסף לקראת לידה, וגם להנות מיופי של מוצרים.

 

חיסכון כסף לקראת לידה – איך עושים זאת

כשמדברים על חיסכון כסף לקראת לידה חשוב לדעת שגם אם החלטתם לקנות את הכל בעצמכם ולא לקחת מוצרים יד שנייה – דעו לא להגזים בקניות שלכם. אנחנו באופן אישי מכירים כמה וכמה אנשים שיצאו עם קניות לתינוק החדש שלהם בסכומי עתק של מאות אלפי שקלים, וברוב הדברים – אפילו לא השתמשו בסופו של דבר. קניות שכאלו הן בזבוז טהור של כסף, וחבל – אתם עומדים להזדקק לו מאוד בקרוב.

 

"אמא, אבא, אתם יכולים לעשות בייביסיטר הערב?"

כן, גם עכשיו כשאתם הורים, אתם עדיין רוצים לשמור על שגרת היציאות והבילויים שלכם, והדבר הזה מצריך כעת שימוש בבייביסיטר. במקום להעסיק נערים ונערות שיגבו מכם 35-40 ש"ח לשעה, בקשו מההורים, האחים והחמים שלכם עזרה. זה גם בחינם וזה גם כיף גדול עבורם – אז למה לא בעצם?

 

מצאו כסף אבוד – הוא יכול להיות שווה הרבה מאוד

אז מה זה כסף אבוד? נשמע אולי כמו משהו שנלקח מתוך האגדות, אבל זה קורה ממש כאן. כספים אבודים שלכם מסתובבים בעולם והצטברו לסכומים גדולים מאוד בעקבות מעבר דירה, החלפת סוכן הביטוח שלכם וסיבות רבות נוספות. מדברים היום על מיליארדי שקלים שמסתובבים בישראל ששייכים לציבור הישראלי, ואף אחד לא יתן לכם אותו אם לא תבואו ותבקשו. איך יודעים אם קיים כסף כזה עבורכם? היכנסו לאתר הר הכסף ובדקו עוד היום. מזל טוב גדול!

אישה בחודש מתקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *