גילית שאת בהריון ואת רוצה לעשות כל מה שאת יכולה כדי לשמור על העובר הזה? רוצה לעשות כל שביכולתך כדי שהוא יגדל להיות תינוק מתוק ובעיקר בריא? אם כך, ברור מדוע את תוהה איזה מזון מומלץ לאישה בהריון וממה עדיף להימנע. חשוב שתדעי שהגוף שלך עתיד לעבור עכשיו לא מעט שינויים ולמען האמת, כמעט כל מה שהכרת וידעת על עצמך כבר לא לגמרי נכון. אחד מהדברים שבדרך כלל באים לידי ביטוי זו העובדה שלנשים בהיריון חסר ברזל ולכן, אם את יכולה לצרוך מזונות שעשירים בברזל, זה בהחלט מומלץ.

תינוק בבטן

תוספי תזונה

זה לא משנה מי יהיה הרופא שילווה את ההיריון שלך וזה גם לא חשוב באיזו קופת חולים את, כי מה שבטוח זה שימליצו לך לקחת תוספי תזונה. כדאי שתדעי שאפילו אם בחיי היומיום את רגילה שאת כל מה שדרוש לגופך את מקבלת מהמזונות השונים, הרי שבתקופת ההיריון זה לא תמיד מספיק. לכן בהחלט יש טעם להתחיל לצרוך גם ויטמינים וכל מיני סוגים של תוספי תזונה, כי זו הדרך היחידה להבטיח שלא יחסר לך כל מה שהגוף שלך זקוק לו. בנוסף, מאוד מומלץ לעסוק כמה שיותר בפעילות גופית, שכן במובן הזה היחס לנשים בהיריון השתנה לחלוטין. אומנם זה נכון שעדיף להימנע מפעילות מוגזמת, אך לשחות, ללכת או לרכב על אופניים בצורה מתונה זה בהחלט משהו ששווה להשקיע בו.

ממה כדאי להימנע?

קשה לדבר, כמובן, על המזון המומלץ לנשים בהיריון ולא לדבר על כל אותם דברים שכדאי להימנע מהם. בוודאי יצא לך לשמוע על כך שנשים בהיריון לא אוכלים סושי, אך כדאי שתדעי שגם מתוק בצורה מופרזת זה משהו שעדיף לוותר עליו. בנוסף, כדאי גם להפסיק לצרוך אלכוהול לחלוטין ואם עד היום עישנת, עכשיו זה הרגע הנכון להיפרד מההרגל הזה. את יכולה להיות בטוחה שככל שתדאגי לגוף שלך בצורה טובה יותר כך הסיכוי שהעובר שלך יתפתח טוב יגדל. לכן, אם כבר נכנסת להיריון ואם את מצפה לילד, לא כדאי שתעשי הכול כדי שהוא יהיה בריא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *