בשעה טובה ממה עוד כמה חודשים תהפכו להורים? אם כך, ברור מדוע אתם מתרגשים, כי אין משהו שיכול להיות מרגש ושמח יותר מאשר להרחיב את המשפחה. זה נכון בין אם מדובר על הילד הראשון ובין אם כבר יש לכם ילדים אחרים, כי הרי כל ילד הוא עולם ומלואו. עם זאת, כולנו גם יודעים שמדובר על עול כלכלי שלא תמיד קל להתמודד איתו ולכן נשאלת השאלה – איך לחסוך כסף לקראת הלידה המתקרבת? זה לא משנה אם אתם עצמאים או שאתם שכירים, כי מה שבטוח זה שמהרגע שבו הילד יגיע, לא תוכלו לעבוד אותו היקף. ראשית, יעמדו לרשותכם שלושה חודשים שתוכלו לחלק ביניכם הכלולים בחופשת הלידה ושנית, גם אחרי הזמן הזה לא תוכלו לחזור לעבוד מיד בהיקף מלא. לכן חשוב שתדעו: התכנון הוא המפתח. כלומר, ככל שתחשבו על הדברים הללו מראש ותכינו את עצמכם יותר זמן לקראת העניין, כך תמצאו את עצמכם במצב כלכלי טוב יותר, אז למה אתם מחכים?

פתחו חיסכון והפקידו כמה שיותר בכל חודש

אין ספק שאחד מהצעדים החכמים ביותר שתוכלו לעשות כדי להכין את עצמכם לקראת הלידה המתקרבת מבחינה כלכלית, זה פשוט לפתוח חיסכון. זה לא משנה באיזו מסגרת תרצו לעשות זאת והאם אתם מעדיפים שהחיסכון יהיה בבנק או בכל מיני מקומות אחרים, כי מה שבטוח זה שכדאי לדאוג לקיומו. יתרה מכך, ככל שתפרישו יותר כספים לחיסכון הזה בכל חודש, כך יהיה לכם יותר קל מבחינה כלכלית בהמשך. לכן, אפילו אם זה אומר שיהיה עליכם לוותר על כמה בילויים ואפילו אם זה אומר שלא תוכלו לנסוע לחו"ל, בהחלט כדאי לחשוב על כך בחיוב.

אישה ובגד

בדקו האם בהר הכסף מחכים לכם חסכונות

למרות שבעידן המודרני כולנו בטוחים שאנחנו יודעים איפה הכסף שלנו נמצא, כי הרי יש לנו גישה אל חשבונות הבנק אונליין, בפועל זה לא מדויק. עובדה היא שיוזמה כמו הר הכסף זוכה להצלחה גדולה, שכן בעזרת הר הכסף ניתן לאתר לא מעט חסכונות אבודים. משמעות הדברים היא שאם גם אתם עשיתם בזמנו חיסכון, שיניתם שם או שאולי עברתם בין כמה עבודות שונות, בהחלט יכול להיות שיש לכם כספים אבודים. לכן, אם אתם יכולים לפנות עוד היום אל הר הכסף ולברר את הנקודה הזאת, למה שתוותרו על כך? אם תמצאו חיסכון של כמה אלפי שקלים על שמכם בעזרת הר הכסף תוכלו למשוך אותו וזו תהיה דרך נפלאה שתעזור לכם להתמודד עם המצב הכלכלי שצפוי אחרי הלידה.

נסו לבקש עזרה

אם עד היום לא ביקשתם עזרה מההורים שלכם ואפילו את החתונה מימנתם בעצמכם, יכול להיות שעכשיו זה הרגע להיזכר שגם ההורים יכולים, ובדרך כלל גם שמחים, לעזור. זה לא משנה אם אתם חושבים שתזדקקו רק לעזרה קטנה או שאתם רוצים עזרה כמה שיותר מקיפה, כי מה שבטוח זה שתוכלו לפנות אל ההורים של שניכם. בצורה כזאת תתנו להורים את ההרגשה שאתם משתפים אותם במה שקורה לכם בחיים ובעיקר – תוכלו ליהנות מהסיוע הכלכלי, ואין ספק שתזדקקו לו בעתיד הקרוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *