כששואלים אם כדאי לקחת הלוואה לפני כניסה להריון, אין ספק שהתשובה לכך תהיה מורכבת מאוד. יש לקחת בחשבון אלמנטים כלכליים רבים, את המצב הריגשי שלנו, את המצב הזוגי ועוד. בכל מקרה בו מתלבטים אם לקחת הלוואה לפני כניסה להריון או בתחילת חיים משותפים, פגישה עם יועצי משכנתאות יכולה לעשות סדר בעניינים.

אז איך אנחנו מתחילים את החיים הזוגיים שלנו? אולי בכלל אנחנו חד-הוריים? אין ספק שבימינו, הלוואות ניתנות עבור שלל תרחישים שונים. בין אם אתם מעוניינים לרכוש דירה, לפתוח עסק או לשפץ את הבית, רוב הסיכויים שתצטרכו להיעזר בהלוואה הניתנת על ידי הבנקים, על ידי חברות הביטוח וגורמים שונים נוספים. לרוב, חברת ייעוץ משכנתאות תוכל לאתר עבורכם את מסלולי ההלוואות האידיאליים עבורכם, וזאת בשונה מיועצי המשכנתאות של הבנקים, שבדרך כלל ישימו את הדגש על בחירת מסלולי המשכנתאות שיטיבו עם הבנק. זה לגיטימי וכשר, כולנו צריכים להתפרנס, אך יחד עם זאת, כדאי כמובן תמיד לשבת עם יועצי משכנתא ניטרליים.

אישה בהריון

הלוואה לפני הריון ובתחילת חיים זוגיים

כבר אמרו את זה לפנינו, ילדים זה שמחה. יחד עם זאת, ילדים זה גם לא מעט כסף במהלך השנים, במיוחד בשנים הראשונות לחייהם של הזאטוטים היקרים שלנו. לא פעם, יש צורך לקחת הלוואה לפני כניסה להריון, (טיפים לכניסה להריון)  וזאת בעקבות ההוצאות המרובות שמורגשות כבר לאחר הלידה.

במקרים מסוימים, חד הוריים נאלצים לקחת הלוואה ללא ריבית לנזקקים בצורה בהולה, מה שניתן למנוע אם מתכננים נכון את מסלול החיים. במילים אחרות, אם תחכו לרגע האחרון בכדי לקחת הלוואה, סביר להניח שאתם תשלמו ריבית גבוהה, היות ולא בחנתם את המסלולים השונים והריביות המוצעות. במקרים רבים, נשים נאלצות לקחת הלוואת גישור מיד לאחר הלידה, מה שמוביל לתשלומים חודשיים עם החזר מאוד גבוה (הריבית עשויה להגיע עד כ-4% ומעלה).

הלוואות בתחילת החיים הזוגיים

אם את לפני כניסה להריון ואת חושבת לעצמך שכדאי לתכנן נכון את השנים הבאות, את לגמרי צודקת. בכל מקרה בו נפגשים עם חברת ייעוץ למשכנתאות, זוכים לשמת דגש שבדרך כלל לא ניתן לקבל מהיועצים שיושבים בבנקים השונים. בין אם מדובר בהלוואה לפני כניסה להריון, שיפוץ בית או קניית דירה, חובה לוודא שההחזרים החודשיים לא יגרמו לכם להיות "חנוקים" כלכלית.

כבר רבות דובר על כך שעולה לא מעט כסף לגדל ילדים, והשנים הראשונות של יקירינו עשויות להיות גם היקרות ביותר. לפתע, מתווספים לחיינו אלמנטים כמו חיתולים, גני ילדים וחוגים, בגדים ומזון תינוקות ועוד. כל זאת, לפני שדיברנו על מצבים בהם זוגות מצפים אפילו לתאומים או לילד שני. בכדי לא להגיע חס ושלום למצב של קריסה כלכלית, צרו קשר עם יועץ משכנתאות שמכריכם ממליצים עליו. קבלו ייעוץ משכנתאות ובחרו בתנאים המומלצים עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *