עבור נשים בהיריון, כאבי גב הם לא בדיחה כלל. מדובר בתקופה בחיים שעשויה להיות קסומה ביותר, ומומלץ לברר לגבי חגורת גב להיריון בכדי להבטיח לעצמכן נוחות מרבית. חגורות היריון מתלבשות באופן עוטף ונעים מאוד, תוך שהבטן מורמת קלות והעומס מופחת רבות.

לא פעם, נשים בהיריון סובלות מכאבי גב משמעותיים ביותר, כאלו שאפילו מסוגלים לרתק אותן למיטה במשך תקופה לא מבוטלת. במקרים אלו, מומלץ מאוד להיעזר בלבישת חגורות היריון להפחתת הכאבים. כאבי גב בזמן ההיריון עשויים להיות חמורים ביותר, וניתן להפחית אותם באופן משמעותי על ידי חגורות לגב המותאמות לכן על פי מידה וסוג. בית בריאות הגב – חגורות לגב ופתרונות ארגונומיים, כאן בכדי לייעץ לך כיצד להימנע מנזקים לגב ולהפחית כאבים.

חודש שביעי

כיצד לובשים חגורות להיריון והאם זה נוח?

חגורת היריון לובשים מתחת לבגדים, בעודך עטופה ונתמכת בחומרים איכותיים ביותר. חגורות גב איכותיות עשויות מחומרים חזקים מאוד, אך גם נעימים יחד עם זאת. חגורת היריון מגיעה גם בצבע ורוד, ולובשים אותה תוך שהיא תומכת בגב התחתון וגם בבטן ההריונית. חגורות היריון נוחות מאוד, ובמקרים מסוימים הם גורמים לאישה ההרה להתהלך בחופשיות מוחלטת ובאופן נורמטיבי לחלוטין.

במקרים מסוימים, נשים בהיריון עשויות להיות מרותקות למיטה במשך שבועות או חודשים, וכל זאת בגלל כאבים בגב התחתון. חגורות היריון נועדו בעצם למנוע את הכאבים הללו, אך גם מעבר לכך. חגורה להיריון בעצם מקטינה את הסיכוי לנזקים בגב התחתון, היות והתמיכה של החגורה בעצם גורמת לשרירים לעבוד פחות קשה. נוסף על כך, היציבה משתפרת רבות, מה שיוביל לתחושה רגשית הרבה יותר טוב. בשורה התחתונה, הגוף והנפש תמיד מתערבבים ביחד, כך שאם תלכי באופן שפוף מאוד, תחושתך הרגשית ו\או הנפשית תהא שפופה גם היא.

ספורט מותאם להיריון בשילוב חגורת היריון? תמיד מומלץ!  

כמובן וכל מקרה לגופו ועלייך להתייעץ עם הרופא האישי שלך, אך באופן כללי, ספורט תמיד מומלץ, גם עבור נשים בהריון. כשתלבשי חגורה להיריון ותבצעי תרגילי אימון מסוימים הכרוכים בתפעול שרירי הגב והכתפיים, את תחושי בהבדל משמעותי ובחופש תנועה רב יותר.

חגורת להיריון בעצם מספקות את האפשרות להגדיל את טווח התנועה שלך. את תוכלי לבצע תרגילים מסוימים בצורה הרבה יותר טובה ומדויקת, תוך שהגב התחתון שלך והבטן זוכים לתמיכה מלאה. מחירי חגורות היריון בדרך כלל ינועו בין 169 ₪ לבין 199 ₪, תוך שאת יכולה להתאים לעצמך את המידה הספציפית שלך ואת הצבע המועדף עלייך (קיימת חגורה לבנה וגם ורודה). חגורות אלו יאפשרו לך להתנהל באופן הרבה יותר חופשי ונורמטיבי, ובמקרים מסוימים נשים מדווחות כי חגורות הגב אפשרו להן להתנהל רגיל עד השנייה שלפני הלידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *