בשעה טובה נולד לכם בן וכעת יש להתאושש ולהתחיל לארגן את ברית המילה שתחל לאחר 8 ימים, במידה ובתקווה שהכול תקין עם התינוק כמובן.

המאמר יפרט 7 דברים שחובה לארגן לברית של הילד.

 

1 – מקום לברית

בראש ובראשונה צריכה להיות החלטה משותפת של ההורים על מקום הברית והאם הוא יהיה בזמן המסיבה או לחוד. צעירים רבים נוטים לעשות את טקס הברית בביתם או בבית החולים ולאחר כחודש – חודשיים מסיבה באולם אירועים. מצד שני, ישנם זוגות המעדיפים לערוך את הטקס ביחד עם המסיבה לאחר 8 ימים. לפיכך, יש לארגן או להזמין מקום לפי ההחלטה.

 

2 – מי ינהל את הטקס מוהל או רופא כירורגי?

החלטה נוספת שעל זוג ההורים לקבל היא האם הם מעוניינים בטקס דתי עם מוהל שאינו רופא או בטקס עם מוהל רפואי. כיום זוגות רבים בוחרים במוהל רפואי מכיוון שהוא מוכשר ומוסמך מבחינה מקצועית לפעולות כירורגיות וחשוב שחיתוך העורלה יתבצע ללא טעויות וללא כאבים. לעומת מוהל רגיל, המוהל הרפואי רשאי לאלחש את המקום בזריקה כדי שהתינוק לא יסבול.

 

3 – תיק לתינוק

לפני שהולכים לטקס הברית חשוב להכין בנוסף לתיק התינוק הרגיל תיק ובו: מגבונים, חיתולי בד, טיטולים, מוצץ נוסף, משחת אלחוש, סירופ נובימול להרגעת כאבים, משחת אלכוהול לידיים ואוכל לתינוק. חוץ מזה חשוב להביא כיפות וטליתות ליתר ביטחון כדי לתת למי שלא הביא, כרית ברית, לבוש נוח כמו שמלת ברית לתינוק, יין תירוש ועלי נענע או יסמין לברכה על הבשמים.

 

4 – הזמנות לאירוע

כאשר משלבים את טקס הברית במסיבה חשוב להכין הזמנות מסוגננות מייד לאחר שמחליטים על מקום האירוע ולשלוח אותן בדואר מהיר או במשלוח אישי. בעידן החדש, הטרנד הוא לעצב הזמנה אחת ולשלוח לאורחים במייל, בוואטסאפ או באמצעות הרשתות החברתיות וכמובן לגבות זאת באישור הגעה. ניתן גם לערוך טלפונים למוזמנים או לשלוח סמס. מומלץ להכין את רשימת המוזמנים על פי התקציב והמקום.

 

5 – צלם מקצועי

אירוע הברית הוא חוויה חד פעמית ומרגשת שיש לתעד ולהנציח. בכל זאת בנכם יסתקרן לראות את ברית המילה שלו כשיהיה גדול. הצלם המקצועי מצלם את הרגעים הראשונים, את ההתרגשות, הבכי והשמחה של התינוק, שלכם ושל המוזמנים. חשוב להזמין גם צלם סטילס וגם צלם ווידאו שיערוך את החוויה בסרטון שיישאר איתכם לשנים ארוכות.

 

6 – קייטרינג טעים

גם אם עושים אירוע קטן בבית נהוג להגיש כיבוד למשפחה ולחברים. ניתן להזמין מגשי אירוח טעימים ואפילו שף מקצועי שיבשל במקום. באולם אירועים הקייטרינג יהיה מובנה וכלול במחיר.

 

7 – מוסיקת רקע או די ג'יי?

כאשר עורכים מסיבת ברית לא נהוג בדרך כלל להביא די ג'יי, אלא לדאוג למוסיקה שבדרך כלל משולבת בעסקה עם אולם האירועים.

 

תקליטן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *